Sol och blå himmel


Sol och blå himmel är det i Linköping, kul att staden bjuder på vacker väder när syster kommer hit :). Dock är det jättekallt :(, fryser om tårna och glömde vantarna hemma (kommer jag aldrig göra igen!). Nu ska jag börja röra mig ner mot stationen och möta upp systern min som nu sitter på bussen.

Ikväll blir det middag, mys, förfest och utgång :). Första riktiga utgången med syster, hon fyllde 18 i mars. Ska bli väldigt roligt i alla fall! Hoppas ni får en underbar fredag, för nu måste jag kila.

För övrigt så älskar jag bilden. Jag har den som skrivbordsunderlägg på datorn. Fina syster och jag i Gamla stan för ett par helger sedan <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0