Saknar!!!


Jag saknar min pappa!!!
Nu har jag haft både min underbara syster och underbara mamma här i helgen :). Jag har alltså fått en liten dos av dem, men det är fortfarande något som fattas...min pappa! Jag vill att han kommer hit genast, men han jobbar ju så mycket och bor typ på Arlanda jämt :(. Det är inte bara jag som inte får träffa honom så mycket, men det är så tråkigt!

På fredag åker han och mamma till Italien och jag hoppas verkligen att de båda kopplar av riktigt ordentligt och njuter av den lilla ledigheten :). Sedan tycker jag att pappa får boka in en övernattning i Linköping så att jag får bjuda honom på en trerättersmiddag (man kan ju alltid försöka locka med något). Om inte så kommer vi inte träffas fören kvällen innan vår gemensamma födelsedag, den 17 november :(.

Puss på dig pappa, du ska veta att jag saknar dig massor <3.
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0