Redo för hemtenta?


Såhär ser det ut där jag sitter och pluggar, är jag redo för hemtena nu tror ni? Jag har i alla fall suttit och pluggat till strax innan fyra idag. Jag har strukturerat alla böcker, läst igenom gamla hemtentor (har ju glömt bort hur man skriver :P) samt besvarat exempeltentan lite. MEN jag känner mig inte alls redo för den här himla hemtentan :(. Jag känner att jag glömt bort vad böckerna i början handlade om och har bara de senaste färskt i minnet...känns sådär om jag ska vara ärlig. Hoppas att min noggranna strukturering ska hjälpa mig besvara frågorna i alla fall. Wish me luck! Ska cykla till skolan imorgon och hämta tentan kl 10...sedan kommer jag att vara isolerad från omvärlden.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0