My apartment

Jag har världens snällaste morbror som var här i söndags och körde mig till Ikea för att lämna tillbaka min trasiga tv-bänk, hjälpte mig att sätta upp den större tv:n samt byta plats på lampan, så att den hamnade över sängen istället. Vilken tur att jag har honom så nära :). Idag var han även här och satte upp krokar i sovrummet där jag nu hängt upp mina väskor, superduper bra! Funderar på att kanske köpa en skohylla att ha mina fina skor på under krokarna, eller vad säger ni? Vad tycker ni att jag ska ha där?




Satte även upp en bild på mig själv från Blog Awards, vill ha en liggande bild under på mig och min familj :).


Tv:n jag och Richard hade förut var större, därför det är så fula märken bredvid :(. Men såhär ser det ut nu iaf istället för detta...


Vilket är bäst? Jag gillar skarpt det jag har nu :). Tack syster för att du köpte en ny tv och jag fick din ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0