Lunchblogg!

Det är fjärde gången jag skriver det här inlägget nu...jag har inte tid :P!

Hade skrivit lite om att jag lovat er en lunchblogg och här sitter jag nu. Skrev även att vårt seminarium gick bra och att vi i gruppen hade en bra presentation :). Sedan stannade jag och Hannah kvar för att planera reflektionspasset som vi ska ha imorgon. Vi har även bokat in en bastu-kväll hemma hos Ameli på lördag med lite bada bastu, snittar, ansiktsmask och hårinpackning osv. En riktig tjejkväll helt enkelt, längtar!

Har precis slängt i mig en ordentlig lunch i form av havrepannkakor. Jag får inte nog av dessa pannkakor, så himla gott med kesella blandat med hallon och blåbär och banan på :). Kom hem lite senare än planerat, så jag ska strax ta med mig böckerna och en frukt och bege mig mot biblioteket för några timmars läsning. Ska bli skönt att komma igång ordentligt :). I eftermiddag ska jag sedan vara smakråd till Hanny när hon ska köpa nya skor ;).

Hörs senare igen <3.


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0