Köpa, köpa, köpa...

Har ju glömt visa lite av det jag handlade förra veckan :).


Lite fina och snygga spetsunderkläder :). Ett snyggt set i rosa och ett par svarta spetstrosor. När man bär detta känner man sig snygg under i alla fall och det är ju inte alltid helt fel, eller?


En till träningsbh till min samling. Hade tappat bort en, så hade bara en svart jag körde med hela tiden (tvättade den efter varje gång!). Det fanns bara den här färgen och svart, så eftersom jag redan har en svart fick det bli denna, härlig va? I helgen när jag var i Sthlm dök min andra bh upp, så nu har jag tre :). En svart, en gul och en knallig orange.

Såhär har jag haft den, den är så snygg att visa!


Köpte även en ring från H&M och en kjol  från ZARA i söndags, men det får ni se ikväll eller imorgon. Supersöta är dem iaf!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0