Kan inte röra mig...

...för att min kropp är helt slutkörd. Dubbla träningspass idag var verkligen tufft och jobbigt, men samtidigt så extremt roligt :). Först började vi med en aerobics 1 och blev jättesvettiga efter den och sedan hoppade vi direkt in på skivstången och efteråt kondition. När sista konditionsdelen kördes så kände jag verkligen hur slut jag var. Det såg helt ärligt ut som jag hade duschat, så svettig var jag :P. Men nu när jag sitter här i soffan efter en härlig dusch, så känner jag mig så förbaskat duktig :). Totalt blev det 2 timmar och en kvarts träning idag, tummen upp eller vad?? ;)

Jag har även hunnit med ett seminarium idag som var väldigt givande samt fixat lite med viktiga saker. Efter kvällens tuffa pass så firade jag med att storshoppa på gymgrossisten :). Jag köpte några swe-bar som är supergoda och bra att äta efter t.ex. styrketräning eller skivstång. Jag köpte även två förpackningar Maxosol som jag ska äta en månad innan jag åker till Thailand och under vistelsen i Thailand och några veckor efteråt för att få en solbrännan att hålla bättre :). Sist, men inte minst så köpte jag en burk med kapslar från Charlotte Perellis träningsserie. Det är tabletter som man ska ta innan ett träningspass som gör att man orkar prestera mer och få finare och synligare muskler, precis som jag vill. Man kan ju alltid prova och se om det hjälper. Tänkte nog bara äta det när jag går på riktigt tuffa pass.

Aja, imorgon är det fredag. Har inget speciellt planerat, utan det ska fixas pass, kanske gå en promenad med Louise, plugga och kanske ha myskväll med Hanny. Tar dagen lite som den kommer :). Skönt det! Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, är jättetrött. Sov gott!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0