Hungrig!

Precis hemkommen från simhallen. Idag ger jag mig själv en eloge för att jag var så duktig och snabb när jag simmade. Blev 80 längder på 50 min (utan paus). Det känns i kroppen må jag säga. Började med att simma bland motionärerna och fick hela tiden stanna upp och simma förbi, riktigt irriterande. Så efter ett par längder hoppade jag upp ur bassängen och gick till tävlingsbanorna istället och där var det betydligt mindre folk :). Då kunde jag koncentrera mig på att köra mitt eget tempo och inte simma in i någon :P.

Idag tänkte jag på något som jag absolut inte tycker är ok när man är i simhallen. Det var en tant som stod i duschen och filade fötterna!!! Äckligt. Det får man bara inte göra på allmän plats. Sedan satt hon utan handduk i bastun, rakt på träplankorna. Visa lite respekt tycker jag. Det finns saker man inte gör i simhallen som att t.ex. raka sig eller klippa tånaglarna, det vet varenda människa. Men vissa är tydligen speciella...
 
Ok hemma, men inte i duschen på simhallen!

Nähä, nu ska jag slänga i mig resterna från salladen igår och ett par mackor. Sedan ska jag hoppa i lite andra kläder som jag lagt fram och cykla till skolan. Ha en fortsatt trevlig dag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0