Good Night

Dags att börja göra sig iordning för några timmars sömn kanske? Imorgon ska jag få ändan ur och komma upp i tid så att jag hinner till simhallen :). Har fått ett klippkort av Angelica som går ut den 10 november, så jag vill verkligen hinna simma upp klippen innan dess ;). Imorgon åker jag även till Örebro och min underbara Bella som jag längtar ihjäl mig efter <3. Blir två kvällar med mys, prat, film och kanske lite träning? Bara att vara i hennes sällskap är awesome! Är tillbaka i Linkan på fredag för aerobics och myskväll med Hanny :). Jobba lördag på högskoleprovet och på söndag blir det chill, plugg och hjälp med tvn. Nice vecka helt enkelt! Vad ska ni hitta på?

Måste som sagt upp riktigt tidigt om jag ska hinna med simhallen innan tåget går kl 12. Så det är verkligen dags att diska lite nu och packa väskan, lägga fram kläder och ha allting färdigt :).

Sov gott fina, underbara människor där ute.


Bild från i fredags :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0