Foodtime :)




Haha...det ser ut som jag är naken, men jag har bh på mig ;). Aja, nu är jag hemkommer från simhallen och det gick faktiskt väldigt bra idag. Skön start på dagen! Kolla in min träningsblogg för mer information om dagens pass :). Vad har ni sysslat med denna underbara onsdagmorgon?

Jag är överlycklig för att jag äntligen ska få hälsa på min babe i Örebro idag, ni anar inte hur mycket jag har saknat henne :(. Tåget går om dryga timmen, så det är dags för mig att trycka i mig en supertidig lunch (fiskpinnar och potatismos från gårdagen, mumma!) och sätta på mig ett linne innan jag beger mig.

Uppdateringen kommer förmodligen vara kass, men ni vet ju varför ;). Hörs när vi hörs babes!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0