Dusty Radio

Har ni hört talas om SVT's webbjoker 2010? Det är "vanliga" männsikor som tävlar med sin egen låt om att få vara med i melodifestivalen. Först väljer man ut 100 bidrag som får fortsätta och slutligen är det fem bidrag som får tävla i riktiga melodifestivalen.

Jag blev så himla glad idag när jag såg att en tjej som jag känner, Cattis och hennes kompisar är med och tävlar med en låt :). Jag gillar låten mer och mer för varje gång jag hör den, så nu uppmanar jag er alla att gå in och rösta, rösta, rösta!

Cattis är tjejen till höger med vitt bälte :). Världens sötaste människa. Hon är kompis med Richards storasyster, så jag har träffat henne ett par gånger. Hon och hennes kompisar förtjänar verkligen att få delta tycker jag.

http://svt.se/2.143339/dusty_radio_-_go_my_way?lid=puff_2184410&lpos=lasMer

In och rösta genast!!! :)


Cattis på Patriks student.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0