Dagens fynd!


Ojojoj, vad billigt det var på Hemköp idag. Det var mycket svårt att inte köpa allt som var billigt. Detta var i alla fall mina fynd idag. Godiset kostade 2,95 kr/hg (otroligt billigt), 1,5 Siaglass för 15 kr istället för 32 kr, Hamburgerdressing för 8 kr, brieost för 10 kr, två godmorgonjuice för 15 kr osv. Ser ni vilka otroliga priser! Jag som verkligen behövde glass och godis :P. Äsch, ibland får man faktiskt unna sig och det gör jag för sällan. Så idag mina kära vänner har jag käkat godis och det var otroligt gott måste jag säga. Juice har jag ju också slutat dricka, men den håller sig till slutet av november, så det kan man dricka när man vill lyxa till det lite ;). Är glad över dagens fynd :).

Appropå shoppingen av mat så har jag shoppingförbud när det gäller skor, kläder, väskor och allt annat som har med det att göra. Om två månader åker jag till Thailand och där vill jag verkligen kunna shoppa :). Jag vill köpa Easytone skorna, ett par nya inomhusgympaskor, träningskläder,en mullberry-väska mm. Så jag sparar hellre mina pengar till det, håller ni inte med? Givetvis får jag köpa något ifall jag verkligen vill ha eller behöver det, men nu får jag passa på att använda det jag har ;).

Aja, nu ska jag skutta i säng och sova min skönhetssömn. Hade tänkt gå upp tidigt imorgon för att fixa lite med skolarbetet samt lite annat som behövs göras. Min morbror kanske kommer hit på förmiddagen och hjälper mig med mina krokar också :). Sov gott allesammans!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0