Då vs. Nu

För några dagar sedan satt jag och kollade på lite bilder på mig själv för ungefär ett år sedan. Jag måste påminna mig själv om att jag varit duktig och tagit tag i mig själv och visst är det skillnad? Vi har alla våra dåliga dagar och jag känner att jag varit fast i dem lite för länge nu...dags att peppa sig själv lite :).

 
November 2009                                                  Juni 2010

 
Oktober 2009                                                    April 2010

 
November 2009                                              Oktober 2010

 
November 2009                                               September 2010

 
Sommar 2009


Sommar 2010

Shit, helt otroligt vad man kan göra med sin kropp alltså. Jag måste erkänna att jag är stolt över mig själv och jag vill ALDRIG återgå till den storlek jag var förut!!! Jag blir extra peppad när jag ser skillnaden, den är ju ganska stor faktiskt :). Yey för mig <3.

Nu vill jag peppa ER att komma igång också. Innan jag började ordentligt med träningen och vad jag åt, så var jag en riktig godisgris. Jag åt godis, chips, kakor eller glass VARJE dag! Vi åt ofta mycket onyttig mat hemma och jag rörde bara på mig när jag cyklade till och från skolan. När 2010 började kände jag att jag inte mådde bra. Jag trivdes inte med mig själv, jag var trött hela tiden och jag kände mig i så otroligt dålig form. Jag började året med ett godisförbud i två månader som jag höll stenhårt på och sedan åt jag ungefär en gång i veckan/varannan vecka. Samtidigt rörde jag på mig fem gånger i veckan, minskade portionerna och sov mycket bättre. Jag blev en gladare människa och alla i min omgivning påpekade hur smal och fräsch jag såg ut :). Det går om man vill, jag lovar.

/E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat! man ser verkligen skillnad!

2010-10-14 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0