Boring!




Såhär ser det ut när jag pausar från plugget :P...hade lite tråkigt. Igår hade jag ingen lust eller tid att skriva i bloggen, så jag skippade helt enkelt det :). Jag hoppas ni förstår. Dagen var fullspäckad med ett hårt pass styrketräning, en tripp till Tornby för att fixa ett ärende samt kolla träningskläder, powernapa, plugga intensivt i ett par timmar och avsluta kvällen med En djävulsk romans och popcorn tillsammans med Hanny. Som ni ser hade jag fullt upp :).

Satt även och kollade på gamla bilder igår. Mycket bilder på mig och Richard, nykära och unga. Mycket fina bilder på oss från alla äventyr vi hittat på. Vi har varit i Italien två gånger tillsammans med min familj, rest till Fuerteventura på "kärlekssemester" bara han och jag, varit på släktträff med min släkt, ätit julbord med hans släkt, firat en massa födelsedagar osv osv. Igår var jag lite nere, inte ledsen, men nere. Jag saknar honom! Jag vet att det är rätt beslut som vi tog, vi är för olika och därför fungerar det inte. Det är inga hard feelings mellan oss, men vi har heller ingen jättebra kontakt. Det är ovant att från en dag till en annan helt plötsligt inte ha sin bästa vän till hands när man behöver det, inte ringa sin bästa vän varje dag och inte heller dela allting med denna personen. Det är klart som sjutton att det är jobbigt. Det går framåt, men ibland får man bakslag som igår. Jag är inte kär i den personen längre och "flickvänskänslorna" finns inte kvar, men jag älskar fortfarande personen som vän. Det har snart gått tre månader sedan vi sågs, helt otroligt lång tid sedan och jag tackar min familj och mina vänner för allt stöd under den här perioden, för utan er hade jag inte klarat det. Här i Linköping har träningen och Hanny varit mitt största stöd, tiden går och läker alla sår...Detta kom direkt från hjärtat.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0