Blöt :(


Bild tagen av Ellen här i Linköping.

När vi hade gruppat klart så möttes jag av en mindre rolig överraskning. Det ösregnade ute. Det inte bara regnar, utan det är jättekallt också. Mysigt värre! Hade dessutom tygkappa (lite tjockare) och tygpumps på mig...riktigt bra klädval dagen till ära. Som ni kanske ser på jeansen (inlägget innan) så är jag lite blöt nu :P, men det har precis börjat regna mer. Så jag hade tur i oturen ;).

Nu ska jag slänga i mig lite gröt för att sedan springa ner till Hemköp och köpa en massa billig mat :). Sedan blir det step. Skönt att röra lite på sig nu när grupparbetet tog lite längre tid än väntat och att det dessutom regnar ute och drar ner mitt tålamod rejält. Fy för svensk höst!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0