Bläääää...


...jag mår så förbaskat illa. Jag har tryckt i mig alldeles för mycket godis. Borde jag inte lärt mig något under året som hälsofreak? Nu satt jag bara med tanken att allt godis skulle ätas upp så att jag slapp ha det hemma :P. Den tanken var nog god från början, men min stackars mage orkade inte så himla mycket mer. Jag har nog ätit godis idag som innehåller lika mycket kalorier som det man får äta på en hel dag...känns ju sådär om man ska vara helt ärlig! Men nu har jag ätit mitt godis och det var gott till en början, men jag vill inte se eller äta godis på en lång tid framöver nu :(. Jag ger mig själv (och lovar här med i bloggen) att jag inte ska äta något godis innan jul och så ska det förbli! Jag har 1,5 liter glass kvar hemma som måste ätas upp också...får bjuda kompisar på den ;).

Aja, under kvällen har jag varit duktig och pluggat en massor. Jag har suttit nu under Idol och strukturerat alla föreläsningar i namn och datum och sparat ner alla våra seminarieuppgifter. Innan jag började plugga idag gjorde jag en "to-do-lista" och det var lite mer att göra än vad jag hade tänkt mig, men det fixar jag ;). Så imorgon blir det väldigt mycket plugg med avbrott för styrketräning och Tornby som sagt :). På kvällen kommer Hanny och myser med mig, då blir det film, popcorn och te <3.

Avslutar denna lördag med denna underbara låt, jag älskar den, så fiiiin :).

Rasmus Seebach - En skygge af dig selv (hun er så yndig = hon är så charmig)

God natt!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Lacka

Jag lovar att ta er dit :) och vi ska ta massa fina bilder som vi gjorde på Gotland också har jag tänkt :)

Jag längtar också massor, men som sagt. Först en underbar kväll i Linköping! :)

2010-10-29 @ 23:25:56
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0