9 Oktober 2010


Vilken natt...Det tog jättelång tid för mig att somna :(. Jag brukar somna inom loppet av fem minuter, vilket är skönt, men igår somnade jag bara inte. Kom i säng vid två för att jag var så förbaskat pigg, skrev upp en lista för dagen och sedan släckte jag vid kvart över. Vid kvart över tre hade jag fortfarande inte somnat och då börjar jag få lite panik. Tänder lampan, drar upp en tidning ur sängbordet och lägger mig och läser en stund. Det var tydligen en hit, för efter typ fem minuter blir jag jättetrött och somnar inom loppet av fem minuter :P. Jobbigt bara att det blir såhär ibland, kan det bero på colan?

Aja, nu är jag i alla fall uppe och skuttar. Känner mig faktiskt ganska pigg, men jag får nog klämma in en halvtimmes powernap under dagen. Har fått i mig lite frukost och tänkte strax sätta mig och läsa lite en stund innan jag ska iväg och styrketräna :). Hörs senare!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0