8 Oktober 2010

Tiden går så himla fort...kan vi inte vrida tillbaka klockan två timmar? Vart har den här dagen tagit vägen? Jag hade en lång lista på ärenden jag skulle uträtta, en lägenhet som skulle städas, påslakan som skulle bytas och så skulle det självklart pluggas en del. Jag har väl egentligen hunnit med ganska mycket, men plugget kommer lite i skymundan. Inte bra. Får lägga mycket fokus på det imorgon :).

Idag vaknade jag vid nio, åt frukost och fixade lite här hemma innan jag gick till banken. Efter banken mötte jag upp Hanny för att åka till simhallen. Var superskönt med ganska många längder i poolen (ungefär en timme simmade vi), åka rutschkana, bada bubbelpool och ångbasta. Det var mysigt med sällskap i simhallen :). Sedan har jag varit på lite andra ärenden, samt städat hela lägenheten, tvättat gamla lakan och bytt lakan i sängen. Så nu är det i alla fall väldigt rent och fint här.

Ikväll ska jag umgås med Ameli. Det var alldeles för längesen :(. Vi ska hyra film, äta tacos och prata. Kommer bli jättemysigt. Vad ska ni hitta på ikväll? Nu piper torktumlaren här...men ha det fint!


Gamla stan - tycker den här bilden är så underbar. Det är jag och min syster <3. Nu håller VI alla tummarna för att hon får ledigt nästa helg och kommer hit och myser med mig, ok? :)

/E <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha men SNÄLLA, ta bort skiten. ser ju ut som att jag skiter på mig :P

2010-10-11 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0