7 Oktober 2010

Det ÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSregnar verkligen här i Linköping och jag ska cykla 20 min till skolan :(. En sån här dag hade jag verkligen velat stanna kvar i min sköna säng, ätit något gott, kanske kollat på en film eller läst kurslitteratur och bara tyckt det var mysigt med regn. Men nu är det inte alls speciellt lockande :(...hela dagen måste planeras efter det där himla regnet. Vad jag ska ha på mig (regnställ för att överleva!), vattenfast mascara så att jag inte ser ut som ett monster när jag kommer fram och dessutom måste jag "plasta" in väskan för att den inte ska gå sönder. Vilket himla projekt, sluta regna!

Aja, det är bara att bita ihop :(. Ska strax fixa iordning mig och packa väskan, idag blir det havrepannkakor till lunch (mums fillibabba). Det är som sagt grupparbete först och sedan föreläsning, så vi hörs i eftermiddag igen. Då ska jag försöka mig på att laga korvstroganoff för första gången i mitt liv, wish med luck ;).


Dricker afternoon tea på Diplomat. Den stora rosettringen är ny från H&M, bättre bild kommer i eftermiddag!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0