31 Oktober 2010

SÖNDAG!!!
Idag är det söndag och det är ganska fint väder ute. Solen skiner till och från och termometern visar runt 13 grader. Det är helt vindstilla också, så det är nog en ganska varm höstdag idag. Det hade varit trevligt med en promenad nu i det fina vädret, men istället ska jag gräva ner mig i böckerna. Har hemtenta imorgon och idag handlar det om att fortsätta strukturera så att jag hittar allt imorgon när det är dags att börja skriva. Har lite ångest faktiskt, inte alls roligt :(.



Jag har i alla fall lagt upp dagen så att jag nu ska gräva ner mig i skolarbete till kl tre, då får det vara finito. Måste samla krafter och energi till hemtentan som är från måndag till onsdag, det kommer verkligen behövas. Så eftermiddagen ska ägnas åt följande roliga och mindre roliga saker:
- Städa hela lägenheten (dammsuga, damma, tvätta toaletten mm.)
- Ut och springa längs ån i 10 km
- Ringa Ellen och prata med henne samt förhoppningsvis boka tågbiljett hit :)
- Gå en kvällspromenad tillsammans med Hanny
- Laga het tortilla med kyckling till middag och matlådor
- Kolla på Ensam mamma söker
Efter detta kommer jag nog behöva sova :P. Tanken är att när tv-programmet börjar så ska jag vara klar med allt och det håller vi tummarna för att jag är, ok?

Aja, ska slänga upp något inlägg till och sedan sätta igång och fortsätta plugga. Har redan läst ett tag i morse :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0