27 Oktober 2010


Brrrrrrrrrrr....jag fryser ihjäl!!! Det är runt noll grader utomhus (=vinter) och inomhus är det under tjugo grader. Och jag fryser jättemycket. Jag har alltid samma problem när jag har sovit, för då ligger jag ju helt still under ett varmt täcke och när klockan ringer har jag stora problem att kliva upp :(. Jag sover med tjocka strumpor och pyjamas för att när jag vaknar slänga på mig en varmtröja. Gillar inte vintern när jag ska behöva frysa så mycket :(. Nu sitter jag i alla fall rejält påklädd med både linne, topp och kofta samt så dricker jag mitt varma morgonte :). Alltid något i alla fall ;).

Idag ska jag till skolan och "gruppa" (jobba med grupparbete). Jag hoppas att det går snabbt och smidigt idag, så att vi slipper slösa hela dagen på detta. Vi har så mycket annat att tänka på också, som att LÄSA massor :(. Så jag håller tummarna för att vi bara sitter till kanske strax efter lunch och därefter får åka hem och läsa. På eftermiddagen ska jag möta Hanny på Hemköp eftersom det är kundkortsdag med massor av bra priser :), det gillar vi som studenter skarpt! Lite step på det efteråt och sedan god middag, vila och BSF ikväll :). Nice nice. Vad ska ni hitta på?

Nu ska jag dricka upp mitt te och äta upp mitt ägg innan jag beger mig mot the school. See yá!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0