26 Oktober 2010

"You snooze, you lose". Så låter ett uttyck som jag egentligen tycker är ganska vettigt, men som jag idag bröt mot ungefär 8 gånger :P. Jag loseade väldigt mycket tid. Jag hade bestämt mig att lite över åtta timmar var tillräckligt med sömn, men tydligen höll jag inte med om det i morse. Sov som en stock till strax efter nio och hann inte med det jag hade planerat i morse. Får ta det någon annan dag den här veckan istället :).

Har i alla fall hunnit fixa lite med böcker inför nästa kurs, tvättat lite handdukar och ätit en stor frukost :). Idag blev det äntligen havregrynsgröt igen, blir inte så ofta nuförtiden. Men gott var det!

Nu hade jag tänkt sätta mig och läsa en stund innan jag beger mig till biblioteket för att skriva min individuella uppgift. Ska försöka lägga på ett kol så att jag är klar ett par timmar efteråt, så att jag kan gå ut och gå i det fina vädret :). Ska även läsa en massa i eftermiddag och ikväll, sedan blir det tv-mys hemma hos Hanny. Våra tisdagar är heliga ;).


Min outfit till och från träningen för att inte frysa, mamma tycker jag ser lite ut som Rocky :P.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0