25 Oktober 2010


Usch, jag känner verkligen att bloggen blivit lite tråkig på senaste tiden...håller ni inte med? Jag är dålig på att lägga upp bilder och när jag väl skriver blir det ett inlägg om dagen med en massa text. Jag tycker ju inte ens att sånt är roligt att läsa själv :P. Så nu blir det skärpning här på bloggen. Ni får gärna komma med tips på vad ni vill läsa om :).

Idag började jag min morgon med en powerwalk tillsammans med Hanny innan frukost. Sedan passade jag på att handla lite som fattades hemma. Åt en frukost/lunch (brunch) och cyklade sedan till skolan för föreläsning. Är precis hemkommen och har bara hunnit läsa igenom SVD innan jag satte mig framför datorn. Ikväll blir det medel 70 min och sedan tv-kväll by myself (premiär för Svenska Hollywoodfruar och sedan avslutning på Lite sällskap). Grym kväll helt enkelt ;).

Vad sysslar ni med denna soliga, men kalla måndag?
/E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Videoblogg!

2010-10-28 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0