20 Oktober 2010


VAKEN!!! Innan jag somnade igår så räknade jag ut att jag skulle behöva åka hemifrån runt 8 (!) för att hinna med simhallen i lugn och ro :(. Shit, vad tidigt tänkte jag, då måste jag ju stiga upp vid sju...det är ju omänskligt :P. Men jag vill verkligen komma iväg till simhallen och ha gott om tid efteråt till att fixa mig och äta lunch innan tåget går kl 12.

Har precis smällt i mig en ganska stor frukost så jag känner mig proppmätt, men jag hoppas att mättnadskänslan snart försvinner :). Nu ska jag byta om och ge mig av, kollar på Vakna med the voice på femman nu och det är iaf något som är grymt positivt med att kliva upp med tuppen.

God morgon världen, alla som jobbar och alla som pluggar, nu rullar vi igång den här dagen :D.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0