19 Oktober 2010


Det ÖSregnar i Linköping idag :(. Det är väl det man väntat på efter några riktigt fina dagar med sol och blå himmel. Dock är det så otroligt segt när det regnar mycket när man ska till skolan och gå på föreläsning. Det hade varit mysigt om man bara skulle suttit hemma och läst massor, men så är inte fallet idag.

I morse åkte min mamma vidare, redan vid halv 6 gav hon sig av till sin kurs. Jag somnade om som en stock efter det, men när klockan ringde vid 8 så orkade jag bara inte kliva upp. Somnade om och vaknade för sent för att hinna iväg till simhallen innan skolan :(. Dumma mig! Som tur är ska jag på skivstång ikväll med Hanny, så jag blir i alla fall inte utan motion idag :). Hoppas på att regnet lägger sig lite också så att jag och Hanny kan gå en promenad innan. Tänkte ta simningen imorgon innan jag åker till Örebro och hälsar på Bella <3.

Vad ska ni hitta på denna regniga dag?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0