17 Oktober 2010


Söndag, söndag, söndag...en riktig seg söndag har det varit. Jag har nästan känt mig sjuk, så trött har jag varit hela dagen. En obeskrivlig trötthet som jag verkligen inte kan lokalisera. Riktigt irriterande! Hanny fick iaf med mig ut på en promenad på förmiddagen i solen, det var jätteskönt, men efteråt låg jag däckad i soffan och somnade igen. Sent på eftermiddagen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang milen, slog nytt rekord igen, trots denna extrema trötthet :D. Tummen upp för mig ;). Annars har jag ätit lite middag, bäddat åt mamma som är på väg hit och bara chillat. Snart blir det lite plugg och sedan Ensam mamma söker. Vad gör ni denna söndagkväll?

Jag har för övrigt haft en GRYM helg. Fredagen tillbringades tillsammans med min underbara syster. Vi hade så himla mycket att prata om och garva åt, så himla roligt att hon ville komma ner och hälsa på. Vi var ute på HG på kvällen och det var väl sådär...ganska lite folk och inte speciellt roligt folk för den delen :(. Igår käkade vi på vitnamesisk buffé och gick en sväng på stan innan hon åkte hem.

Efter att jag lämnat av syster vid tåget så sov jag lite och fixade iordning inför kvällen. Hannah kom hit och vi lade ansiktsmask, käkade en stor fruktsallad, åt ost och kex samt kollade på film. Dessutom pratade vi massor om allt mellan himmel och jord. En SUPERmysig kväll! Riktigt skön chillkväll en lördag, så det måste göras om snart. Drack även massa pepsi max och jag har nu märkt att jag INTE ska dricka koffein på kvällen, för jag kan verkligen inte sova. Var ju samma sak förra fredagen när Ameli var här, tog flera timmar att somna :(. I natt somnade jag två...suck!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0