15 Oktober 2010



Idag är det ännu en fin höstdag i Linköping, men ack så kallt...2 grader liksom! Har varit vaken sedan åtta och försöker nu få i mig det sista av frukosten för att komma iväg till simhallen. Har gjort upp ett schema för mig själv denna morgon eftersom jag har en föreläsning vid ett, så jag måste hinna med allt jag ska göra :).

Vad är det då jag ska göra? Först är det ju simhallen som ligger överst på listan och i och med att jag simmar själv idag brukar det gå lite snabbare :). Måste även ner på stan en sväng och fixa lite inför ikväll och imorgon. Och så ska jag hinna fixa iordning mig och äta lunch innan skolan. Jag tror jag hinner lugnt, har avsatt mycket tid åt allt ;).

Vi hörs vid lunch igen, see yá!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0