14 Oktober 2010


Visst är det vackert med höst? I alla fall när löven på träden skiftar i olika färger, solen skiner och himlen är blå. Idag är en sådan dag i Linköping och vad gör jag? Sitter inomhus i min lägenhet och pluggar! Jag har verkligen kommit in i ett flow, annars hade jag mer än gärna gått ut på en härlig promenad.

Under förmiddagen har jag LÄST och tvättat massor parallellt samt ätit en god frukost :). Ska snart damma av lite i lägenheten och dammsuga för imorgon får jag finbesök. Min kära syster kommer hit <3. Sedan ska jag slänga ihop en ordentlig sallad till lunch och ikväll innan skivstången blir det lax med bulgur och citroncreme fraiche :).

Eftermiddagen kommer att ägnas enbart åt att fortsätta läsa, lite segt är det...men så otroligt skönt att jag kommit igång. Nu ska jag som sagt sätta igång med städandet och kommer säkert få fortsätta med det i mina pauser mellan läsningen.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0