12 Oktober 2010

Har precis ätit upp min frukost...mätt som en plätt. Varför heter det så egentligen? Aja, ska snart borsta tänderna och cykla till skolan :). Idag är det seminarium som gäller och sedan blir det hem för en ganska snabb lunch- och bloggpaus. Sedan tänkte jag ta mitt pick och pack och förflytta mig till biblioteket för att läsa i några timmar, tror verkligen att jag får mer gjort där. Har även planerat att baka hallonmuffins till reflektionspasset imorgon (jag äter ju inte :(...). Ikväll är det sedan dags för den grymaste tv-kvällen i veckan hemma hos Hanny, ska bli mys <3.

Nu SKOLAN!!! Hörs :).





/E <3

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :P

2010-10-12 @ 10:34:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Klas

Tappa inte mer kg nu, då försvinner du fan bort. Och se, jag har varit inne på din blogg :)

2010-10-13 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0