11 Oktober 2010


Passar på att blogga i pausen av Lite sällskap. Igår hade jag ingen lust att blogga, var så otroligt trött hela dagen. Sedan var jag ute och gick två promenader, en med Hanny och en med Louise :). Det var så himla skönt att röra på sig när jag var så trött.

Jag har i alla fall haft en grym helg med mys tillsammans med Ameli i fredags och en ordentlig utgång på NH i lördags. Slog klackarna i taket med mina tjejer om man säger så (fast jag hade inga klackar), riktigt roligt! Kom i säng vid halv 6, så det kanske inte var så konstigt att jag var trött igår :P.

Idag har jag tagit tag i mitt liv igen. Jag har varit i skolan och jobbat med grupparbete, suttit hemma och fixat med skoluppgiften och läst lite, handlat lite som fattades i kylen samt tränat ett medel 70 min pass :). Riktigt skönt att svettas ordentligt.

Nu börjar lite sällskap igen, så vi hörs senare. Ska försöka komma i säng hyfsat också.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0