Trötter


Ska alldeles strax krypa till kojs, är helt slut i både kropp och huvud :). Ville bara skriva lite här i bloggen innan jag sover. Haha...mina händer skakar när jag sitter och skriver, mina armar och axlar är helt slutkörda. Kommer ha en ordentlig träningsvärk imorgon kan jag lova. Jag har varit på kickboxning tillsammans med Hannah och det var verkligen grymt. Jag längtar otroligt mycket till våren när vi ska sätta igång ordentligt och bli ännu starkare och uthålligare, vi ska pressa varandra till max. Shit vad stark Hannah är, hon slog på ganska rejält, men det var bara roligt. Skönt att vi vill köra tills vi verkligen inte orkar mer. Svetten rann, kroppen kändes tung och armarna fick jobba något otroligt. Men framförallt, gud vad roligt det är att komma igång med detta igen! TACK Hannah för ett awesome träningspass :).

Dagen har annars spenderats i skolan från morgon till sen eftermiddag, men nu är grupparbetet i alla fall klart :). Sedan tog jag mig hem i snöstorm och ishalka, livsfarligt! Hann få i mig lite middag och fixa lite här hemma innan det var dags för träning. Sedan avslutade jag min kväll tillsammans med Hanny :). Hade lite tv-kväll + pratkväll, myspys!

Aja, imorgon är det HR-dagen från morgon till eftermiddag med intressanta föreläsningar :). Sedan blir det Step på kvällen och en tripp till Tornby och Willys för att storhandla. På torsdagen sedan är det dags för julbak tillsammans med Hannah och Ameli :). Vi skippar pepparkakorna i år (tycker ändå köpta håller sig bättre) och kör på massor av lussebullar och rocky road istället ;). Nice!!!

Sov gott!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack själv vännen!! Var SKITKUL att köra med dig, helt slut jag med! :D o träningsvärken är enorm kan jag lova! ;) längtar som tusan tills vi kör i vår igen :D det kommer bli AWESOME!!! : D kramar

2010-11-25 @ 08:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0