Trötter

Nu ska jag diska och sedan ska jag hoppa i säng :), ska bli så skönt att sova! Idag har det varit en lång dag full med en massa plugg. Först självstudier och sedan föreläsning samt ett möte. Sedan hem och blixtsnabbt byta om till träningskläder och bege mig mot medel 70 min. Riktigt skönt att träna igen, men tyvärr inte lika svettigt som vanligt. Vad kan det bero på??

Har kollat lite Svenska Hollywoodfruar nu på kvällen och ska som sagt strax gå och lägga mig. Imorgon blir det skola mellan 9-16, först grupparbete och sedan uppsatsintroduktion. På kvällen blir det skivstång med Hanny och efteråt ska vi ha myskväll och kolla på Sex and the city 2 :D. Är ju inget DHW imorgon :(, men vi gör det bästa av situationen. En grym tisdag med andra ord :).

Här bjuder jag på lite bilder från i lördags, från den underbara tvåmannaförfesten :D.

Jag med söta Hanny


Fin tjej <3


Puss :)


Suddigt?? Visst har jag en fin sommarklänning på mig :)??

Sov gott sötnosar!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0