Spännis

 
Såhär ser jag ut i mitt nya träningslinne som jag fick av Ameli och Hannah i födelsedagspresent, fint va?? Och jaaa, man måste spänna sig i träningkläder ;). Det bara blev så :P.

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig, känns skönt att man kan imponera på sig själv ibland faktiskt :). Jag har pluggat i över fem timmar och då har jag bara suttit och läst en massa kurslitteratur, snacka om att det var segt den sista timmen. Har dock planerat in ytterligare en timme ikväll, mellan 22-23, som jag ska läsa. Så innan dess ska jag hinna med min lilla SPA-kväll samt diska undan middagen. Har även varit iväg och tränat station medel 70 min idag och det var riktigt svettigt och jobbigt. Kul med ett nytt pass, men riktigt dålig musik :(.

Aja, imorgon har jag som sagt inte föreläsning förens vid tre på eftermiddagen. Innan dess ska jag hinna läsa massor, blogga lite och äta havrepannkakor till lunch :). Tänkte även börja min morgon med en morgonpromenad runt ån och avsluta kvällen med ett medel 70 min pass. Awesome!

/E <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

SUPERFINT blev det! :D Passar jättebra i färgen! Kramar

2010-11-14 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0