Snöstorm!


Gammal bild, men detta är verkligen en outfit som jag gillar :). Måste använda detta snart igen.

Det har snöat konstant sedan söndag kväll, det är helt otroligt. Det blåser och snöar hela tiden och det är riktigt ruggigt att vara utomhus. När man sitter inomhus med en filt runt sig är det bara mysigt :). Men det blir ett himla besvärligt väglag också, så det tar jättelångt tid att cykla till och från skolan. Det gäller att vara väldigt försiktig. Har ingen lust att ramla och få axeln ur led som Ameli fick förra året :(. Usch! Dock när jag gick till och från bussen idag (efter att jag varit och storhandlat) så tyckte jag minsann att det var mycket halare än när jag cyklade...konstigt det där. Aja, var försiktiga i alla fall! Har ni mycket snö??

Min träningsvärk är helt enorm. Det var längesen jag hade en sådan fruktansvärd träningsvärk i hela armarna och axlarna, herregud...Vissa har tyckt det varit roligt att klämma på mina biceps idag också (där jag har ondast) och det gör så förbaskat ont! Oajajajajaj...hhahaha, snacka om att gnälla ihjäl mig. Jag älskar det ju samtidigt, men det var lite jobbigt när jag skulle bära tre tunga påsar hem från affären idag. Då kändes det extra mycket kan jag lova.

Imorgon är det äntligen dags för julbak med Ameli och Hannah. Vi planerade in detta för flera veckor sedan och jag har verkligen sett fram emot att få äta årets första lussebulle :). Vi ska alltså baka lussebullar och rocky road, men först ska vi börja med att gå en ordentlig promenad och sedan baka. Jag har även köpt glögg som vi ska kalasa på efteråt. Ska bli jättemysigt. Kvällen ska ägnas åt att städa och plugga :). Skönt med en dag fri från träning, det behöver min stackars kropp!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0