Snöoväder :(

Snön fortsätter att fall mot marken och nu är Linköping helt vitt. Visst är det vackert med snö, men det var hopplöst att cykla hem idag. Det blir spår i snön så cykeln hoppar åt alla håll och det är väl egentligen livsfarligt, men jag orkar bara inte gå till och från skolan (tar väl drygt 45 min åt ett håll). Jag vill i alla fall vänta så länge som möjligt tills jag måste göra det :).

Polisen varnar för att åka bil, så de rekommenderar att lämna bilen hemma. Tydligen har det skett mycket olyckor idag och det förvånar mig tyvärr inte :(. Usch, det är inget roligt väglag. Var försiktiga gott folk!

Idag har jag i alla fall varit i skolan på föreläsning, sedan köpte jag biljetter till HR-dagen och käkade lite lunch och efter det satte jag mig i biblioteket och läste Mankin i tre timmar :). Känns riktigt gött att ha kommit igång ordentligt. Sedan cyklade jag som sagt hem, sakta och säkert. Och under hela eftermiddagen och kvällen har jag bara legat i soffan, dammsugat i lägenheten och lagat middag. Är mätt och nöjd nu :). Tänkte alldeles strax hoppa in i duschen innan jag beger mig till Hanny för lite tv-kväll.


Jag och min underbara Bella, puss <3!


Mina sötnosar Bella och Emelie leker prinsessor ;)


Jag med min älskling Emelie <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0