Que?

Vart kommer denna energi ifrån? Övertrött kanske? Jag känner att jag ignorerat höstdeppen nu på senare delen av kvällen och tagit tag i sådant som måste fixas. Jag har till exempel läst ikapp det som jag hade missat tidigare idag, så det känns givetvis bra :). Jag har även städat badrummet, diskat och dammat hela lägenheten. Tänkte ta dammsugningen imorgon, känns lite sjysst mot grannarna ;). Aja, skönt att man kan gå och lägga sig nöjd i alla fall! En bra avslutning på fredagen.

Med mitt Que? så ifrågasätter jag varför Elin skickades hem i kvällens Idol? Jag menar vad gör Andreas "linslus" Weise kvar? Han kan inte sjunga och hans attityd känns lite fjantig, snälla skicka hem honom, han har fått sina 15 minutes in fame :P. Sedan är jag inget fan av Minnah, annars tycker jag att alla andra som är kvar är bra :). Så nästa gång skickar vi hem Andreas och gången efter Minnah, ok? Är ni med mig ;)?


Tjejen med den grymma rösten och det snygga namnet Elin ;)...

Nu ska jag vika in min rena tvätt och vattna mina blommor och sedan får det vara dags att krypa till kojs...klockan börjar närma sig ett och jag är jättepigg :(. Får nog ta lite sovmorgon imorgon trots allt, det har jag väl gjort mig förtjänt av? Sweet dreams!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0