Pic's från julbaket :)


Mina fina, Ameli och Hannah, som fixar mashmallows till rocky roaden :)


Ameli smälter choklad!


Koncentrerade tjejer som bakar lussebullar...mycket skratt har det blivit under dagen :D.


Hannah gjorde GIGANTISKA bullar :P.


Detta är bara mina och Amelis bullar...mycket blev det :). Fick ihop 34 stycken! Blir toppen till adventsfika med både Ellen och Angelica <3.


Alla tre faten med bullar :)...fick i mig två och en halv, sedan var jag proppmätt.


Smygstartade advent med glögg, lussebullar och rocky road :). Trevligt sällskap och mumsigt fika!

/E <3

Kommentarer
Postat av: Lacka

Åh, ser ju jättemumsigt ut! Jag längtar till jag kommer och hälsar på och får provsmaka :) är bara två veckor idag <3 jaa jag saknar att prata med dig där med, på tok för längesedan. Men hoppas vi ska hinna med nåt i helgen :)

2010-11-26 @ 11:57:27
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0