Old!

Idag kör vi på gamla skor och gamla bilder ;).


Detta är jag 2006, 17 år gammal :). Älskade verkligen dem där skorna, ge tillbaka dem till mig!

Nu sitter jag här i soffan i min sköna morgonrock. Har tagit en ordentlig dusch med inpackning och rakat benen, så känner mig ren och fin nu ;). Ska strax sätta mig med lite skola och sedan skutta i säng. Känner att tröttheten börjar komma i kapp mig...har ju inte sovit ordentligt på två dagar, så i natt måste det bli minst 8 timmars sömn.

Imorgon ska jag börja dagen med en morgonpromenad runt ån innan frukost :). Får se om Hanny följer med också. Sedan ska jag fixa lite med skolan och läsa för att efter lunch ta mig till skolan och ha seminarium i tre timmar. På kvällen blir det som sagt lugnt, tänkte nog städa inför lördagen och kanske går hem en sväng till Hanny och kollar på Idol eller så. Får se lite imorgon :).

Sov gott kära ni ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0