It's COLD


Det är ju riktigt kallt ute idag :(...det gillar vi inte! Varför minusgrader för? Vad är det för positivt med det egentligen? Aja, dags att plocka fram "michelinjackan" nu alltså? Usch, fy och blä!

Strax ska jag hoppa i lite träningskläder och cykla iväg till träningen. Det blir medel 70 min idag, så det ska bli väldigt skönt att svettas riktigt ordentligt :). Hade egentligen behövt plugga en del nu på eftermiddagen, men jag har verkligen inte hunnit det :(. Har haft fullt upp med skola, att handla mat, laga middag och prata med mamma i telefon :). Får läsa lite ikväll i reklampauserna på Svenska Hollywoodfruar ;). Haha...viktigt viktigt :P.

Känner mig såååå seg! Det behövs verkligen extra energi från träningen nu :). Tagga tagga. Ska spela lite bra låtar för att komma i stämning :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0