GRATTIS!!!


GRATTIS I EFTERSKOTT underbara farmor!

Jag skäms. Jag känner mig sämst. Jag förstår inte hur jag kunde glömma bort att ringa min farmor på hennes födelsedag. Mådde som sagt inte toppen igår och var i helt andra tankar, men man får bara inte glömma bort någons födelsedag. Det är inte okej! Så jag kom på det precis när klockan slog 00 igår, alltså försent. Jag skickade ett sms och ursäktade mig samtidigt skrev jag ett långt mail där jag visade vad jag känner :). Ringde henne det första jag gjorde i morse och hon verkade inte alls speciellt ledsen över det. Hon sa att jag bara är mänsklig och att det hänt henne också, att det inte var några problem och att hon redan förlåtit mig :). Stackarn var genomförkyld, men vi tog oss igenom ett ganska långt och fint samtal. Tack snälla farmor för att du förstår och ännu ett stort grattis i efterskott samt ett STORT krya på dig <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0