En del av min önskelista...

Om en vecka fyller jag år :D. Då fyller jag äntligen 22 år. Jag är yngst i min kompisskara, men det är inte fy skam det heller ;). Min kära pappa fyller år på samma dag, men han blir lite äldre än mig. Så på onsdag kväll beger jag mig till Stockholm för en helg fullt av firande :). Torsdagen spenderas med familjen och god födelsedagsmiddag. På fredagen kommer mina närmaste tjejkompisar på tjejkväll med lite god middag, lite gott att dricka och lite mys. Och på lördagen är det dags att fira min, pappa och farmors (fyller den 28:e) födelsedag hemma hos farmor och farfar :). Så det ska verkligen bli underbart!

Så vad har jag önskat mig då? Min önskelista blev ganska lång i år, men jag har plockat ut lite av det :)

Vi börjar med det som visar att jag är en träningsnörd:
- En baddräkt i sportmodell
- En plats på minitriathlon i Kalmar
- Ett par Reebook Easytone
- Proteinpulver från Fit & Smart by Charlotte Perelli

Sedan lite andra saker som
- Kamera, IXUS, Knallrosa
- Snygga ringar i svart och silver
- Läcka Loboutini-look alikes från Deichmann
- Pengar till Thailand

Har ni börjat fundera på vad ni önskar er i julklapp? Eller ni kanske också fyller år snart?
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0