Bumpy Ride



Stepen börjar med låten Bumpy Ride som uppvärmning...
det var alltså kopplingen till rubriken ;). Har kört step idag tillsammans med Hanny, kändes sådär :(. Har slarvat med maten och det märks direkt. Jag orkar inte ta i ordentligt, jag tappar bort mig lättare och jag tänker bara på hur hungrig jag är. Jag är faktiskt väldigt duktig med att planera min mat efter hur jag tränar och äter alltid mat senast två timmar innan träning. Men idag var jag i skolan till fyra, så det var lite sent att äta något då. Hade fått i mig lätt kesella med hallon och två clementiner till lunch och sedan en Swe Bar till mellanmål, tryckte även i mig två clementiner till när jag kom hem. Alldeles för lite mat för min del var det i alla fall.

Imorgon är det ännu en lång dag i skolan. Först ska jag iväg och fixa en grej innan föreläsningen som startar klockan 10. Sedan är det skola hela dagen fram till fem och träningen börjar kvart över sju. Tänkte nog försöka smita lite tidigare från skolan då de sista fyra timmarna är frivilliga. Dock verkar det väldigt intressant, men jag känner att jag måste hem och äta middag innan fem samt läsa en del i boken. Vill inte bortprioritera mat när jag ska köra ett sådant hårt pass som skivstång+kondition imorgon. Då bygger man inga muskler ;).

Aja, nu ska jag diska lite snabbt och sedan hoppa i säng. Blir inte många timmars sömn i natt heller :(. Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0