Bra dag!


Idag har jag inte riktigt varit mig själv. Efter reaktionen imorse så har inte kroppen riktigt blivit återställd :(. Jag känner mig fortfarande lite yr och lite illamående. Riktigt läskigt det där! Jobbigt att det sitter i hela dagen också. Ska faktiskt bege mig iväg och träna här snart, men jag ska nog ta det lite försiktigt. Tror dock att det kan vara bra att få igång allting ordentligt.

Men trots detta har det verkligen varit en bra skoldag idag. Först fick jag reda på min hemtenta imorse efter strul med att läraren slarvade bort en del av min tenta och jag klarade den!!! Skönt att kunna lämna HRM-kursen bakom sig :). Sedan hade vi även dugga idag på HRD-kursen och jag var bara en poäng ifrån full pott :). Det har liksom aldrig hänt förut :P, så det var verkligen superroligt. Så nu kan jag slappna av lite igen och försöka fokusera framåt. Ska bli skönt att bara ha gruppuppgifter ett tag framöver :).

Aja, nu ska jag hoppa i lite träningskläder och cykla iväg i mörkret. Ikväll blir det till att diska, packa upp mina väskor, kolla på lite bra tv samt lägga mig tidigt. Börjar åtta imorgon, så senast elva måste jag vara i säng. Måste iaf få 7-8 timmars sömn. Vill inte få samma reaktion imorgon också. Slänger upp några av mina fina presenter efter träningen!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0