9 November 2010


Det är SNÖstorm i Linköping idag :(. Igår gnällde jag över kylan och idag gnäller jag över blåst och snö. Jag ska klä mig varmt med termobrallor och varm jacka för att slippa frysa och bli blöt idag. Bör nog även vara lite försiktig när jag cyklar, man vet ju inte om det är halt ute :(. Visst tycker jag att det är vackert med snö, men det ställer också till med en massa komplikationer som olyckor, svårigheter att ta sig fram och förseningar för bussar och tåg. Varför är det positivt?

Igår ägnade jag lite tid åt min träningsblogg istället för min vardagsblogg, så där kan du kika in ifall du vill kolla hur jag simmar eller läsa mer om Charlotte Perellis buffrade kreatin :). Snart kommer Hanny hit och ska scanna in lite saker på min dator och sedan ska jag bege mig mot skolan. Idag är det först föreläsning och sedan biljettsläpp till HR-dagen. Sedan tänkte jag stanna kvar i skolan och läsa. Tror att det är ett smart drag av mig ;). Får bli runt en tre timmar kanske, får se hur länge jag orkar och förstår...boken är på engelska :(.

Nu kom Hanny, hörs mer senare :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0