7 November 2010


Söndagkväll och Bridget Jones på i bakgrunden! Bridget Jones är verkligen en riktig feelgood-film :), man skrattar hela tiden. Underbart! Har även hunnit med en promenad tillsammans med Hanny, lite slapp i soffan och häng framför en massa bra tv-program.

Jag har haft en underbar helg med mina tjejer <3. Det var en helg utöver det vanliga och vi har verkligen haft otroligt roligt. Jag har skrattat så mycket att jag har träningsvärk i magen och det är ju hur härligt som helst. Vi har bott 6 personer i min lägenhet och jag fick dela säng med Emelie, det var supermysigt :).

På fredagen kom Bella hit lite tidigare, så vi gick på stan och köpte vinterstövlar till henne. Sedan stannade vi på Espresso House och träffade där H och M som vi fikade med, riktigt trevligt. Avslutade dagen på stan med att köpa med oss mat, vin och hårfärg hem :). Fixade iordning middag i form av potatisgratäng och marinerad fläskfilé till varmrätt och marängswiss till efterrätt, mumsigt värre. Färgade Bellas hår och sedan bjöd hon alla tjejerna på vin när de anlände från Estocoholmo. Kvällen var supermysig med en massa prat, lite idol, lite spel och bara njuta av varandras sällskap <3.

Lördagen började ganska tidigt med en bautafrukost. Sedan gjorde alla tjejerna iordning sig för en dag på stan. Det blev en hel del shopping, lite mer för några :). Passade även på att köpa mina första födelsedagspresenter då, både pappa och farmor fyller år snart. Vi åt även lunch på Espresso House (blev samma eftersom Å jobbar där och hade halva priset!) och avslutade shoppingen med att handla en massa mat. Träffade även på P och P, Richards lillebror och hans flickvän, som var på besök i Linköping. Det var så underbart att träffa dem igen, har saknat dem massor :(. Var även i Domkyrkan och tände ljus för mina älskade morföräldrar <3.

På kvällen blev det klyftpotatis och kyckling i gräddsås och till efterrätt blev det gino med glass, mumsigt igen :). Kvällen fortsatte med att alla duschade och fixade sig iordning, lyssnade på bra musik, spelade öl-spelet ("cider-spelet" som J sa eftersom ingen av oss drack öl) och bara hade det gött. Vi fortsatte sedan till NH och dansade hela natten, men somnade som stockar vid halv fyra.

I morse vaknade vi alla vid strax efter tio och plockade ihop allting. Vid tolv var det dags för brunch på Pitchers och det var väldigt gott, men otroligt mättande. Sedan begav sig tjejerna mot Stockholm och Örebro igen och så var den helgen över :(...tiden går för fort när man har roligt! Är så tomt här hemma nu, men jag kommer nog förmodligen in i mina rutiner snart igen ;).

Vill bara tacka mina härliga tjejer för en otrolig helg, en helg jag länge kommer att minnas <3!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK själv för en underbar helg <3

2010-11-08 @ 13:24:37
URL: http://www.improveme.se/mypublicdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0