4 November 2010


Det är så mörkt ute och klockan är bara lite innan fem :(. Jag gillar inte hösten och vintern eftersom det blir bäcksvart så himla tidigt, det gör att man blir trött tidigt också. Då är det skönt att träna på kvällen tycker jag :). Idag blir det skivstång+kondition och det ska bli riktigt gött att köra slut på kroppen.

Just nu sitter jag och kollar på Projekt Runway, men ska strax fixa lite middag i form av hemmagjorda hamburgare i fullkornsbröd...mums! Min dag idag har varit lugn och riktigt trevlig. Började som sagt morgonen med att gå en långpromenad tillsammans med Hannah :). Vi åt sedan en ordentlig frukost med smoothie, hemmabakt bröd och ägg. Det var riktigt gott! Vi pratade även en massa och planerade reflektionspasset som vi ska ha på måndag.

Jag har även varit duktig och hämtat mitt pass hos Polisen (visar bild strax) samt handlat tillsammans med pensionärerna på Netto :P. Köpte massor med clementiner, älskar clementiner ;).

Aja, magen skriker efter mat...ska bara slänga upp ett inlägg till (låter som Alfons pappa här :P)
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0