30 November 2010


Jag lider av en "träningsskada". Det ser inte mycket ut för världen, men shit vad ont det gör. Det är ett skavsår från löpturen inomhus i fredags. Visst kände jag att det började göra ont när jag sprang, men som vanligt ignorerade jag det och detta blev resultatet. Smart Elin! Nu har jag sovit med hydrokortisonsalva och har precis smetat på det igen. Hoppas det vill försvinna fort, för det gör jätteont när man tränar och det rinner ner svett i såret...aaaahhh, ni kan ju tänka er själva.

Sitter fortfarande i pyjamas, men sminkningen är klar och linserna är i :). Har strax ätit upp min frukost också, så då är det dags att skynda skynda! Är otroligt trött idag efter "bara" sju timmars sömn, behöver verkligen sova mer. Jag älskar ju att sova, men samtidigt har jag så mycket för mig på kvällarna att jag inte kommer i säng :(. Segt! Aja, idag blir det nog också en ganska sen kväll. Börjar nog kolla film runt halv nio-nio, så jag är väl hemma vid halv tolv kanske. Då blir det BUMS i säng, börjar 9 imorgon också.

Hörs i eftermiddag igen!

Förresten, grattis pappsen på namnsdagen (nu har jag skickat sms, skrivit på fb och grattat här...får aldrig mer glömma bort!)
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0