24 November 2010

Oajajajaj puff, oajajajaj puff puff...hahaha, morgonhumor på lägsta nivå. Har sådan sjukt träningsvärk alltså, i hela armarna (till och med handlederna) och axlarna, men även benen och rumpan fick ta mycket stryk igår. Men jag älskar verkligen att ha träningsvärk till skillnad från många andra :). Det är så skönt eftersom man verkligen känner att man tränat stenhårt och verkligen utmanat kroppen. YEY för träningsvärk!

Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg *peppar peppar* efter "bara" 7,5 timmes sömn. Däckade framför datorn igår och kröp halvt in till sängen och somnade där, så skönt :). I natt ska jag få till en supernatt med 8-9 timmars sömn, det är verkligen efterlängtat :).

Idag är det som sagt något som heter HR-dagen med mycket intressanta föreläsningar, lunch och fika på schemat. Är riktigt spänd på vad dagen kommer erbjuda :). Ikväll blir det sedan step med my lovely Hanny och efteråt ska jag skynda skynda till Willys och storhandla (bland annat inför julbaket imorgon!). Längtar verkligen till helgen när jag ska julpynta :). Första advent på söndag. Då ska jag fira med lussebulle, glögg och julmust samt tända det första ljuset i min ljusstake :D. Älskar julen, men inte snökaoset :(!

Aja, dags att fixa iordning sig lite innan det bär av till skolan. Hörs ikväll någon gång. Mycket nu :).

En jul på Gotland 2009 :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0