23 November 2010

Goooood morning världen! Idag är det typ snöstorm i Linköping :(, segt. Jag mår hyfsat bra idag måste jag säga. Har tagit det försiktigt upp för sängen och bara tagit det lugnt under den tiden jag varit vaken. Försöker att andas och inte stressa upp mig, men jag känner mig stressad på grund av detta. Dumt värre! Hoppas att skolan får mig att tänka på annat :).

Ville bra skriva ett kortis inlägg eftersom jag måste äta upp mitt ägg, borsta tänderna och packa väskan. Ska vara i skolan strax innan åtta och möta upp Hannah. Sedan vet ni ju hur dagens schema ser ut (reflektionspass, föreläsning, grupparbete, kickboxning med Hannah och tv-kväll med Hanny), så det är fullt upp som sagt :). Jag hoppas att jag ska hinna hem och dra en repa med dammsugaren och städa toaletten innan träningen ikväll ;). Är lite shiiiiitigt här hemma nu :).

Hörs när tiden finns igen!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0