18 November 2010

Idag är det alltså min födelsedag :), äntligen fyller jag 22 år! Pappa fyller också år idag, så jag skickar ett litet grattis via bloggen också ;). Jag har haft en helt underbar dag med fina presenter, god frukost och middag och uppvaktning via telefon, sms och facebook (måste vara rekord för min del på fb :P). Det uppskattas otroligt mycket :)!

Vad har jag sysslat med denna födelsedag då? Jo, den började tidigt med skönsång, frukost på sängen och paket av kära mamma och syster (pappa blev ju uppvaktad samtidigt). Sedan lade jag mig och läste kurslitteratur för att nu vara stolt och klart med två av tre böcker :). Annars har jag hunnit med en löprunda i skogen på milen (great!), en shoppingrunda då jag köpte mat och dricka till morgondagens tjejmiddag <3 samt lite smått på Stadium Outlet. På kvällen bjöd mamma på min favoriträtt som är inbakad kassler med vitlöksost och till efterrätt creme brülé och bailys. Mums! Är fortfarande proppmätt :P.

En underbar dag har det varit och festligheterna har bara börjat :D! Imorgon är det dags för tjejmiddag då sex av mina närmaste vänner kommer hit på middag :), ska bli otroligt roligt. Längtar massor <3. Och på lördag är det äntligen dags att träffa farmor, farfar, lillkusinen, faster och fasters fästman igen :). Det var inte igår! Då ska jag, pappa och farmor firas. Underbart ska det bli! En riktig toppenhelg med andra ord.

Vad fick jag för presenter då? Jo, jag fick en plats på Göteborgsvarvet 2011. Jag ska alltså springa 2,1 mil och ha familjen som support :). Vi ska bo på hotell natten innan också, kommer bli jättehäftigt. Kul med ett mål också. Springer för barncancerfonden. Av syster fick jag ett paket från Lush med lite tvålar, läppskrubb, läppbalsam kombinerat med rouge och duschkräm i olika former. Riktigt häftiga och goda saker :). Testade en av duschkrämerna idag och den doftade godis :D. Har även fått en servis med stjärnor på i form av 4 stora tallrikar, 4 små tallrikar och 4 skålar :).


Så snyggt! Fick även ett presentkort på Espresso House, en mascara från Kanebo, en bingolottokalender samt ett kit med lite body lotion, scrubb och duschkräm direktimporterat från Island. Fick även tjejmiddagen imorgon av mina föräldrar :). Tack snälla mamma, pappa och syster för dessa fina presenter och speciellt för att ni gjorde min födelsedag UNDERBAR <3.

Och tack alla ni som har grattat mig idag, det betyder verkligen jättemycket och jag blir varm i hjärtat när ni tar er tiden att gratulera lilla mig. Tack alla fina och underbara vänner för det :).

Nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorgon och jobba på en skola på förmiddagen. Efter lunch ska jag träffa min mentor och på kvällen är det alltså tjejmiddag som gäller. Full rulle här i Stockholm alltså, awesome!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0